2011. január 7., péntek

22. rész - Hollywood



Sziasztok!! Picit rövidebb most, de nem akartal sokáig kisRob nélkül hagyni Titeket, úgyhogy felpakolom az új részt:) Várom a komikat!
( a képen természetesen Kristen látható :P)


22. rész

2001. október 4.

Anya azzal állított be a szobámba pár napja, hogy Nina miért nem alszik sose nálunk. Igaz, hogy eddig mindig nála voltunk, de gondoltam a lányoknak ez kell, mert ez a kényelmesebb vagy mit tudom én. Amikor először náluk töltöttem az éjszakát, szinte egy percet se tudtam aludni az idegen környezet miatt. Ráadásul Nina folyton fészkelődött, ami legtöbbször izgató volt, de az éjszaka közepén csak nem ugorhatok rá. Ráadásul folyton piszkálta a rózsaszín bolyhos-szőrös párnája az arcomat és az orromat.
Az ágyával szemben volt egy parafatábla, ami tele volt a mi fényképeinkkel meg mindenféle hülyeséggel. Régi mozijegyekkel, hajtogatott rózsával meg hasonlók. Minek kell ennyi kacatot őrizgetni? Mondjuk ez valami csaj dolog lehet, mert Lizzyéknél is több a porfogó, mint a használati tárgy. Ninánál legalább rend van, nem úgy, mint nálunk.

A lényeg, hogy megemlítettem Ninának, hogy a változatosság kedvéért egyik este aludhatnánk nálunk, mire felvidult az arca és azt mondta, hogy már várta, hogy megemlítsem!! Azt hittem lehidalok. Mi a jó francért kéne nekem gondolatolvasónak lennem?! Borzalom.

Szóval tegnap előtt nálunk aludt Nina, aminek anya örül szerintem a legjobban. A „nagy nap” délutánján berontott a szobámba, kezében tiszta ágyneművel és, mint egy eszelős kezdet lerángatni a régit, majd felhúzni a tisztát. Majdnem megkérdeztem, hogy a gyertyát is tartani fogja-e nekünk… Amint elkészült, rám parancsolt, hogy szellőztessek ki, pakoljak össze és porszívózzak fel. Ha tudtam volna, hogy ennyi mindent kell csinálni egy sima ott alvás előtt, inkább a híd alá hívtam volna.
Nina 7-kor jött át, megvacsoráztunk anyuékkal, aztán felvonultunk a szobámba filmezni. Birtokviszony volt a címe, nem volt nagy szám, de az egyik csaj szimpi volt benne. Fiatalabb volt nálunk jóval, de mégis olyan érettnek tűnt. Kicsit furán mutatott a tévében, de szerintem én se néznék ki jobban. Párszor gondoltam már rá, hogy nem csak színházazni kéne, hanem esetleg filmekben is. Jó lenne, csak nem tudom bevenne-e engem a „nagy Hollywood”…

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hálás köszönet, hogy kaptunk kicsi Robot. :D Annyira szeretem! És a beszólásai!! Istenem!! Elképesztő, miket találsz ki. Hogy tudsz ilyen jól gondolkodni más fejével?
    A csajok kacatjai, meg, hogy minek kéne gondolatolvasónak lennie vitte nálam a pálmát. Ja meg elképzelem Clairet készülődni, hogy jön Nina. Rob meg a tipikus kamaszfiú. "Minek takarítani?" :D:D
    Kristen filmjét nézték!! Behalok.:D:D Csodálom, hogy nem volt szerelem első látásra :P:D
    Robci csak azt üzenem neked, hogy mi mind tudjuk, hogy Hollywood igen is be fog venni. :)
    Köszönöm!!
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. szia!

    Tök jó, baromi szórakoztató ez a történet :D
    Szörnyen vicces a kari

    VálaszTörlés