2010. november 10., szerda

Ígérem, hogy hosszabb részeket fogok írni hamarosan, ez még egy kis "nosztalgia" :D :D
köszönöm a komikat!
x

2001. július 4.

Már egy ideje vége van a sulinak, de eddig csak Ninával voltam elfoglalva, szóval nem tudtam írni. Hát én totál beleestem… Tom szerint ez már beteges, mert folyton csak róla tudok beszélni. De ha egyszer mindig ő ár a fejemben?! És igen, megtörtént a bemutatás, de persze nem rajtam múlott… Az ő anyukája hívott meg, amikor egyszer hazakísértem. Tök lazák voltak, amitől nekem is oldottabb lett a hangulatom. Rám is fért… Olyan görcsösen szorítottam a virágot az ajtó előtt, hogy tiszta zöld lett a kezem, amit ezért nem győztem dugdosni. Aztán az apja megjegyezte, hogy menjek el nyugodtan megmosni. Alig volt ciki.

A srácok is kezdenek megbarátkozni vele, néha már bandázni is elhívják, az egyetlen bajuk, hogy szerintük olyankor elviselhetetlen vagyok. Kedvesek, mi?

Múltkor volt egy elég kínos beszélgetésünk Ninával… Szóba került a szex és kiderült, hogy ő már nem szűz. Eddig is tartottam ettől a témától, de így még szerencsétlenebbnek érzem magam. Minek áll össze egy ilyen menő csak egy olyan tapasztalatlan lúzerrel, mint én? Én imádom, de félek, hogy hamar rájön, hogy milyen béna vagyok és faképnél hagy. Az az igazság, hogy szeretnék már „úgy” is vele lenni, ez csak természetes de annyira parázok, hogy az elmondhatatlan. Úgy tervezem, hogy valamelyik hónapfordulónkon telepakolom gyertyákkal és virágokkal valamelyikünk szobáját, ahol nagyobb nyugi van, aztán meglátjuk. Ha nem akarja, az úgyis ki fog derülni.

Én tuti nem teperem le…

3 megjegyzés:

  1. OMG :D Jaj ez annyira jó volt. De akarok MÉÉÉÉÉGGGGG olvasni!!!!! Olyan rossz, hogy itt a slusz vége mikor annyira olvasnám:) Amúgy eddig ez volt a nap fénypontja:) Oda vissza vagyok érte most is mint mindig. Olyan jó lenne ha sűrűbben lenne friss:) *hatalmasbociszemekkelpislog* Szóval naaaa.:)
    Szuper lett.
    Puszi
    Kesha

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    :D:D:D:D:D Rob és Nina, hát el tudom minden egyes húzását képzelni a kis szerencsétlennek. És a nagy esemény körüli aggodalma. Istenem! Annyira aranyos. :D Nem tudom abbahagyni a vigyorgást. :)
    Remélem azért sikeres lesz az éjszaka, ha bekövetkezik, és azért valamit ír róla a naplójába, ha nem is részletesen. Én szurkolok érte! :P:D
    Nagyon tetszett ez a rész is.
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  3. Jééézusom ez de jóóó volt! Zitaaaaa :D Akarok mééég! :D

    Annyira jó olvasni ezt az egészet. Valami hihetetlen! :)
    Örülök neki, hogy lesznek hosszabb részek! :)
    Ninát én sosem kedveltem, most is kiderült, hogy egy ribi :D :D Nem tehetek róla..nem bírom :D

    De remélem Robcinak összejön az este! :9

    Pusza: Szasza

    VálaszTörlés