2010. november 18., csütörtök

Sziasztoook! :) köszönöm a kommenteket, örülnék még néhánynak ám :D
xx


2001. július 17.

Nina felhívott az előbb és azt mondta, hogy este menjek át, mert a szülei nem lesznek otthon és van egy meglepetése nekem. Ez AZT akarja most jelenteni? Vagy mi? Úristen. Azonnal levert a víz, amikor mondta. Elhebegtem egy oké-t, aztán lecsaptam a telefont. Hívtam Marcus-t de persze ő is pont most van kikapcsolva. Erre készülni kell valahogyan? Basszus. Nyilván megfürdök meg minden, de ennyi elég? Vagy vigyek gyertyát? A fene enné meg. Még óvszerem sincs. Basszus basszus basszus! Le kéne mondanom az egészet. És ha még se arra készül? Akkor totál hülyének fog nézni. Most jut eszembe, hogy múltkor csórtam óvszert Lizzy-től. Még szerencse.

Még van 3 órám a randiig, de annyira ideges vagyok, hogy szabályosan remeg a kezem. Muszáj lenne elterelnem a figyelmem valamivel. Az utóbbi időben szerencsére rendeződtek a dolgaim a srácokkal, megdumáltuk, hogy többet leszek velük meg ilyesmi. Ha nem lódított, akkor elvileg már Tom is volt lánnyal, szóval akár őt is felhívhatom. Megyek is.

Fél óra múlva

Tom akkorát kurjantott a telefonba, amikor elmondtam neki, hogy még mindig cseng a fülem. Ettől eltekintve egész értelmes tanácsokat adott, bár néha talán túlságosan belement a részletekbe… Azt mondta, hogy a virágot/gyertyát/csokit felejtsem el, végtére is nem tesz nekem szívességet vagy ilyesmi, amit meg kéne köszönnöm. Óvszert viszont mindenképpen vigyek, mert ez a srác dolga. Mindezeket annak ellenére mondta, hogy szerinte nem akar semmit este… Felajánlotta, hogy átjön még dumálni, de tuti csak kiröhögés lett volna belőle, úgyhogy finoman visszautasítottam azzal, hogy még csomó dolgom van.

Voltam tusolni, mindenemet megmostam 10-szer és befújtam magam parfümmel, aztán felöltöztem, belőttem a hajam, de még mindig van csomó időm. Kimegyek kicsit Patty-hoz.


Erre komolyan születni kell. Mármint, hogy valaki akkora barom legyen, mint én. Hogy nem jutott el a tudatomig, hogy Londonban lakok, ergó esik az eső, ami egyenlő azzal, hogy a kutya mancsa sáros? Indulok megint fürdeni és átöltözni.

4 óra múlva

Csak ismételni tudom magam. Azaz, hogy egy barom vagyok. Ninának eszébe se jutott szexelni. Csak hozott nekem egy karkötőt Olaszországból és azt akarta odaadni. De akkor minek kellett mondani, hogy nincsenek otthon a szülei?! Kicsit mondjuk tovább jutottunk, mert már egymáson fekve csókolóztunk, ami még jó is lenne, csak mocorgásban kiesett a farzsebemből a pénztárcám és azzal együtt az óvszer is. Ez után következett életem egyik legkínosabb beszélgetése. Rákvörösen hallgattam, ahogy Nina magyarázkodik helyettem. Mondta, pontosabban dadogta, hogy neki most épp nem lenne jó, de hogy majd szeretné csak még kicsit később. Azt kívántam, hogy bárcsak megnyílna alattam a föld. Nagy nehezen kinyögtem annyit, hogy persze és sajnálom, aztán eljöttem.

Ezek után azért vicces lesz újra találkozni. Lehet, hogy valami szexmániás kis suttyónak gondol. Lehet, hogy kéne neki írnom egy sms-t.
Remélem holnapra már az összes barátnője tudni fogja és még jobban összesúgnak majd a hátam mögött…

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát, jót röhögtem, megint. Már az elején sejtettem hogy becsúszik valami gixer, bár nem egészen ilyenre gondoltam, de így is szuper volt. Minden elismerésem ahhoz, hogy így tudsz gondolkozni egy kamasz fiú fejével!

    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Jesszus atya úúúriiisten :D
    Ez valami eszméletlen jó lett. Komolyan nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire szeretem ezt az egészet! :) Igazán hálás vagyok Neked ma is, mert rengeteget nevettem. Rob olyan béna, de annál jobban szerethető.. :)
    Az, hogy ma ilyen szép hosszú bejegyzést kaptunk, remélem megismétlődik ismét, mert én kommentelek ezerrel :D Csak írj nekünk még sok-sok ilyet! :D

    Pusza: Szasza

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Hihetetlen szuper volt ez a rész is. :D:D Jajj szegény Robci, a semmiért parázott annyit. Végignevettem az egész részt. :D Olyan szerencsétlen, de ez teszi annyira szerethetővé. Remélem még jó sokáig olvashatjuk, amit alkotsz itt nekünk, mert én teljesen oda vagyok érte. :D Alig várom mit hoz a következő rész. Talán végre megtörténik?? :D
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  4. Szia, Zazi!
    Végre haza értem és lehetőségem volt bepótolni a lemaradásom. Hm... Összességében elég sok minden történt, míg nem voltam itt, de örülök, hogy arról a bizonyos éjszakáról még történt meg. :) Remélem, Nina még elhúzza ezt egy ideig, mert ezek a készülődések, infó beszerzések és parázások Rob részéről nagyon tetszettek. Szívesen olvasnék még pár - Robos bakit - tőled, míg el nem jutnak addig a bizonyos napig. Úgyhogy nem tudok mást kívánni neked, mint Robos ihletekben gazdag hétvégét és jó írást.
    Puszi: Elena

    VálaszTörlés