2010. december 4., szombat

Bocsibocsibocsi! tudom, hogy rengeteget késtem, de elég tökéletlen tudok lenni időnként:D na a lényeg, hogy köszönöm az új olvasókat és a komikat is! :)
L.O.V.E.



2001. július 25.

Van egy kis gond. Pontosabban lehet, hogy nem is az. Nináéknak van egy kis nyaralójuk vidéken és elhívtak engem is a hétvégére. Anya majd kiugrott a bőréből, hogy ez milyen nagy előrelépés és biztos látják a lányukon, hogy fontos vagyok neki, ha engem is elhívtak… én viszont be vagyok tojva elég rendesen. Az anyjával nincs bajom, ő mindig aranyos, de az apja úgy néz rám, mintha fel akarna koncolni. Ez nyilván azért van, mert Nina „apuci kicsi lánya”, ami nekem cseppet sem jó hír a kiruccanást tekintve. Viszont ilyen ajánlatot nyilván visszautasítani se lehet.

Apa is így viselkedik mondjuk a srácokkal, akiket Vic-ék haza hoznak, de ha nálunk ebédelnek vagy ilyesmi, akkor tök normális velük. Lehet, hogy velük is így lenne. Na mindegy, délutánig van még időm eldönteni, mivel eljöttem azzal a szöveggel, hogy megkérdezem anyát. Nyilván nem néztek idiótának…

Múltkor Lizzy lebukott, mert kint smárolt a sarkon az épp aktuális pasijával, valami Scott-tal és apa meglátta őket. Na, nem lettem volna a srác helyében. Apa egyből hazaküldte Lizzy-t és azt mondta, hogy vagy megy vele a srác és rendesen bemutatkozik, vagy többet nem találkozhatnak. Hú, de röhögtem mindkettő fején, amikor beléptek. Rendes gyereknek tűnt amúgy, bár elég félénk volt, mert bárki hozzászólt, ő összerezzent. Mondjuk a nővérem mellé ilyen nyápic pasi illik. Más nem tudná elviselni őt…

Hülye Tom egyből azon kezdett poénkodni, hogy mekkora lenne már ha a szülei ágyában csinálnánk először a nyaralójukban… Én viszont annyira kerülöm ezt a témát, amennyire csak tudom, mert nem akarok még egy olyan kínos beszélgetést, mint legutóbb. Bár tuti, hogy ő is sokat gondol rá vagy nem tom’, mert egyre kihívóbb ruhákat vesz fel és sokszor nagyon dörgölőzik, vagy nem tudom. Bár lehet, hogy csak ezt is bebeszélem magamnak, mert már annyira vágyom rá. Na mindegy, majd meglátjuk. Szerintem elmegyek a hétvégére, végül is olyan sokat nem veszthetek… Kíváncsi vagyok, hogy hogy lesz az alvás. Külön szobába raknak minket és akkor éjjel át kéne mennem hozzá, mint a filmekben?

Még sose töltöttünk együtt egy egész éjszakát. Persze volt olyan, hogy tovább maradtam, mint szabad lett volna és feküdtünk egymás mellett, de olyan nem, hogy így ébredjünk. Egyre jobban kezdek beleesni és ezt a „testem” is bizonyítja időről időre…

3 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Hát a hossza kárpótolt a késésért. Nagyon szuper lett, mint mindig. Kíváncsi vagyok mi lesz a nyaralóban. Úgy röhögök, amikor elképzelem az egész helyzetet, amiket "Rob leír". Imádom, hogy a fejével gondolkodsz, amiket kitalálsz. :)
    És mi lesz a nyaralóban?????? Jujj már kíváncsi vagyok.
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Zaziii! :D

    Hát már annyira hiányzott ez a törid! :D :) Imádtam ismét! Nem győzök betelni vele! :) Kicsi Robika a favoritom XD
    Gyorsan gyorsan ide a frissel! :D :) :D Mert kíváncsi vagyok a nyaralóban történtekre!!!

    Pusza: Szasza

    VálaszTörlés
  3. Szia, nagyon tetszik a napló, szuper ötlet volt! Pont így képzelem el Rob kamaszkori gondolatait. Nagyon jó fantáziád van. Annyit mosolygok és nevetek olvasás közben! Köszi az élményt! Bianka

    VálaszTörlés